Można mówić do siebie godzinami i nie usłyszeć nic. Można powiedzieć jedno zdanie, aby poczuć się ważnym i zrozumianym. Pracując deep storytellingowo deep writingowo, wychodzimy z formułki na rzecz spójności ze swoją Opowieścią biznesową.

I wtedy stajemy się naprawdę widoczni.

Nazywam się Lena Klejc i wspieram Twórczynie oraz Twórców komunikacji biznesowej w tworzeniu świadomej komunikacji z Klietami, tworząc pionierskie nurty komunikacyjne oparte na empatii, autentyczności i naturalnym wyrażaniu siebie. Z wykształcenia jestem filologiem polskim, dziennikarką i literaturoznawczynią. Od 12 lat pracuję z opowieściami, tworząc kontent dla jakościowych polskich marek. Współtworzyłam treści dla takich brandów jak: Electrolux, Wimin, Hebda, Doidy, i in.

Opowieść i nowy język w biznesie

Przełomy w przestrzeni psychologii i komunikacji społecznej mają wpływ również na świat biznesu. Skostniały język sprzedaży transformuje w bardziej ludzki, oparty na doświadczeniach sposób łączenia się z Klientami. Widzimy to w rozkwicie marek osobistych i solo biznesów, będących wynikiem głębszych potrzeb i – jednocześnie – odzwierciedleniem potrzeb ich Klientów. 

Wspieram solo biznesy, marki usługowe, marki cyfrowe, marki osobiste i firmowe, dla których proces sprzedaży – szczerej i osadzonej na dojrzałej wymianie – wynika z ich Opowieści oraz zrozumienia, że tylko nieskrępowane wyrażanie siebie w biznesie buduje prawdziwe zaufanie i lojalność Klientów.

Deep storytelling i deep writing

3 lata temu powołałam do życia nowy nurt komunikacji: deep storytelling, który następnie wzbogaciłam o kolejny: deep writing. Pierwszy dotyczy tworzenia kontentu i strategii opowiadania w biznesie, drugi zaś budowania równowagi między ekspresją marki a komunikatywnością.

Intuicja jest prosta: aby zbudować stabilne połączenie z Klientami, kopać trzeba głębiej. Nie wystarczą szablony, drafty i proste rozwiązania. Od tego momentu przeprowadziłam kilkadziesiąt procesów deep storytellingowych, napisałam tysiące tekstów marketingowych i sprzedażowych, przeszłam z Twórczyniami i Twórcami biznesowymi setki godzin układania strategii komunikacji biznesowej, wyławiania Opowieści w takich procesach jak: Mapa Opowieści Marki, Narodziny Opowieści czy Żar pisania.